Wednesday, January 17, 2007

SHANGHAI

Tere taas,
sorry, et olime nii pikalt oma bloggimisest eemal, kuid nyyd yritame oma juttude ja tegemistega jarjele jouda.

Kuna ma ei ole siiani uut fotokat muretsenud, jatsin pildistamise Adami hoolde.
Siin siis koik tema tehtud pildid Shaghais.........................

............ah, jah. Kuna ma ei viitsinud tema suurt fotokat kaasas vedada jaid meil koik pildid Shanghais tegemata.
Kuid see on jarjekordne ilus suurlinn, mis loomulikult oleks toredam koht kylastamiseks suvel, kuna siinne talv on sarnane Eesti omaga.
Kuid Shanghai kylastamine oli enamuses selleparast, et ma siis teaksin milline see linn valja naeb, kuna Shanghai on mu yks lemmikuid kaardi mange, mille mu tadi meile opetas. Lisaks sellele tahtsime kylastada Adami tadi poega perega ning nagu parast Aafrika reisi, vajasime me nyyd, parast Indiat ja Nepali kohta, kus puhata.
Meie imelise puhkuse tegi voimalikuks aga kallis sober John Gerber (meie konepidaja Eesti pulmast). kes meile saatis oma autojuhi lennu jaama jargi. Kuna ta ise veetis pyhad USAs, jattis ta meile oma korteri votmed,Hiina raha ($1= 7,7.-yuan)alustuseks, tervituskirja joogi/soogi korvikesega, hiina raamatu kaartide ja muuga jne.
Nadala ilma Gerbita veetsime me mugavalt voodis raamatuid lugedes ja telekat vaadates. Ning kui John joudis koju arvas ta et parast turnimist Himaalajas on meil kindlasti vaja masaasi.Nii siis viis ta meid oma spa-sse kus me koik monulesime tunnikese, kui 2 massoori samal ajal "double trouble" meie lihaseid lodvestasid.(kogu keha masaas lamades). Ja kuna me elasime tema juures rasket elu syyes, magades ja logeledes viis ta meid veel korra spa-sse enne lahkumist, kus seekord (jalle 2 masoori korraga) tegid "peast tallani" masaasi.(jala, ola, pea, kae masaas istudes).

Lopuks saatis ta meid uuesti teele piduliku ohtusoogiga ja laenas mulle oma fotoka kuni ma endale uue muretsen. Nii siis on Inxil jalle lobus 100 pilti paevas klopsutada, mida siis hiljem teiega jagada.

Tydrukutele veel nii palju, et kuna ma olen juba ammu tahtund endale Hiina kleiti (kuid loomulikult nende moodud jaavad minule vahe pisikeseks), lasin ma endale teha yhe pika musta/punasega kleidi. Tuli valja paris ilus. Siin siis mu ari idee, kui ma peaks kunagi Hiina Adami too tottu kolima. Koik kellel on soov lasta teha endale mingi jakk voi pyksid voi kes teab mida. Voite saata mulle sellest pildi ja oma mootmed ja ma lasen kohalikel selle paari paevaga valims teha. Minu jaoks oli see taiesti super, kuidas nad lyhikese aja ja paari mooduga tegid valmis ideaalselt sobiva kleidi.(need kellel on oma mootude tottu raske leida riide esemeid, teavad miks ma nii vaimustuses olin, et mul on kleit mis mulle tapselt istub.) Nyyd mul on plaan, et kui ma ykspaev jalle raha teenima hakkan (2-4 aasta parast, parast kooli), lendan ma Hiina, et kogu oma karderoob seal valmistada, VOT!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home