Thursday, February 15, 2007

Thailand


Jatkame siis oma seebi ooperiga. Tanases osas raagime .....................
$1.- = umbes. 35.-Baht'i
Oobimine ligi $3-6.-. Toitu saab tanavalt alla $1.- eest ja olle leiab umbes $1-2.- eest.

Nii kui olime joudnud Bangkoki, istusin ma rongile, et jargmiseks hommikuks jouda Chiang Maisse, kus siis oma kaua oodatud Tai massasi alustada.

Adam laks aga oma rada Singapori, kus teda ootas ees (USAs oleva) ari kooli interviuu. Loodame ja oodame!(ma tean, ma tean et see on ootame? ega see eesti keel mul nyyd nii palju ka ei longa ;) )

Esimest korda proovisin siis ka ara oise pehme pingi rongi.(kuna kova ja pehme voodi kohad olid valja myydud). Kuid onneks ei olnudki asi nii hull. Ruumi oli rohkem kui lennukis ja vaade avatud aknast oli ka palju ponevam).

Chiang Mai on vaga armas linnake, mis on kuulus oma Tai soogi ja massasi kursuste poolest, 700 a. vanuse myyri poolest,(mis ymbritseb kesklinna) ja selles olevate ligi 300 templi poolest. Praktiliselt igal tanaval on mingi vaike voi suur tempel.Lisaks sellele saab siin magi ronimist teha ja tuiata ringi junglites.


Minu nadalane massasi kursus moodus aga vaga raskelt, nagu seda on naha ka pildilt.Tagatipuks kais hinna sisse ka takso mis sind igapaev kooli ja koju toi. Iga hommik ootasid mind puhtad kooli riided, looduslik tee ja puuviljad, mida vois paevotsa nautida. Ja fantast Tai sook, mis iga paevaga oli parem kui eelmine.

Ja nadala lopus anti certifikaat toestamiseks, et ma need 30h. suutsin labi elada.
Siin on mu igapaevane hommikusook, mis tundus algul kyll hirmuaratav, kuid nyyd ma ei suuda ara oodata, et jargmine hommik jalle seda kookose piima muna karbikest saada.

Parast masaasi kooli otsustasin veel end taiendada mingi tervisliku opetusega, et siis aega sisustada enne Adami tulekut. Parast tanavatel ringi tuiamist leidsin paberi, kus kuulutati Universumi, energia, karma jne, jne, tutvustust yhe paeva jooksul. Nii siis otsustasin ara proovida mis see endast kujutab. Hommikul tuli mulle jargi yks kohalik naisterahvas, kes mind siis oma mootorrattaga soidutas maal asuvasse koiju. Hommikut alustasime Yogaga

Ja sealt pika seletusega Universumi, eelmise elu ja muude asjade kohta. Paeva lopus kylastasime kedagi, kes oskas meile raakida meie minevikust, olevikust ja vahe ka tulevikust.
Pean tunnistama, et paev oli huvitav ja taiesti asja eest.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home