Wednesday, February 28, 2007

Gibbons--nadalavahetus ahvidel kylas

Gibbons experience-vaadake seda lehekylge ja siis teeselge, et selle tydruku ja kuti asemel olime meie Adamiga-tapselt sama. http://amberinasia.travellerspoint.com/36/
Toestuseks panen aga siiski ka enda poolt moned pildid yles, et te siis ei peaks kahtlema kas raagin tott.
Siin on meie oobimis onnike, mis nagu naha asub tavalisest vahe korgemal
Ainus viis koju saamiseks ja sealt lahkumiseks oli aga noor mida mooda liikuda
Vahel aga kui ma ei jooksnud piisavalt kiirelt maast lahti voi ei hypanud servalt alla, pidin end kattpidi kohale tombama
Gibbonseid meil kahjuks ei onnestunud ennem naha,kui Tais tanaval, kuid see eest tegid meile kohalikud ahvid nalja, rabades meie taskutest mida votta oli ning ahvardades meid hammustada kui ma ei olnud nous oma toitu jagama.
Kui te arvate et mina hoian ahvi kinni siis te eksite. Ma yritasin enda prille ja juukseid kaitsta kui see mul peas trampis ja tsirkust tegi.

Esimesel ohtul oli vaike kosk veelombiga meile pesemiskohaks, kuid teisel ohtul oli meil voimalik nautida oma elu korgemat vannituba lausa oobimis ja soogikoha korval.
Vahepeal pidi ju ka kohaliku puuvilja-Papayaga end kostitama, et siis jalle turksamalt edasi liikuda.
(issi see oleks sinu lemmik ---- kui seda Eestis myyaks)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home