Friday, March 30, 2007

Reisi plaani muudatused


Nyyd siis oleks sobilik aeg anda lugejatele teada, et meie reisi kavas on tekkinud palju muudatusi.
Abiellumisel Adamiga sain ma rohelise kaardi, mis andis mulle koiksugu oigused USAs, kuid kuna ma ei ole siiski kodanik, pean ma riigile oma truudust toestama sellega, et ma ei ole riigist eemal rohkem kui 6 kuud korraga.
Enne kui lahkusime pani meie advokaat sisse palve selle pikendamiseks. Reisi ajal selgus, et onneks sain ma loa olla 6 kuu asemel aasta USAst eemal, kuid kahjuks ei hakanud see kehtima paevast mil lahkusime vaid sellest paevast kui ma sain rohelise kaardi. 16 Mai.Vahet muidugi pole kas ma veedan USAs yhe tunni voi aasta, kuid templi pean ma passi saama, et ei tuleks pahandusi.
Algune plaan oli kyll parast seda jatkata reisi kust jaime poolele, hetkel arvates Louna Ameerikast, kuid siis teatas Adami noorem ode et kavatseb teha Juunis pulmad.
Sellega siis kukkus meie Louna Ameerika reisi plaan valja, kuna kuu aega laheb USAs olemiseks kaduma ja lyhema aja ja raha kulude tottu pole asjal enam motet.( minu lohutuseks voibolla nii palju et tutvusime reisi ajal veel 2 paariga, kellel olid samad sugulase pulma teemad ja nad pidid oma reisi katkestama)
Viimatised plaanid olid aga siiski jatkata reisi Austraaliasse ja Uus meremaale, kuid Tais olles selgus, et (kuna mul Eestlasel on jalle vaja viisat)turismi rohke aja tottu ei saa nad garanteerida, et ma oma passi viisaga saan selleks paevaks katte, kui mul Singaporist lend Austraalia poole laheb.(kahjuks oli lend juba ara ostetud)
Mu kallis arusaaja mees aga onneks ei vihastanud selle peale, et mul jarjekordselt viisa tottu probleemid on(ma tema peale oleks vist kyl vihastanud kui mul tema parast sellised plaanid oleks jaanud tegemata)vaid ytles, et sel juhul voime oma plaane muuta ja kylastada Austraaliat ja Uus meremaad moni teinekord ja lihtsalt tuiata kuni reisi lopuni edasi saarte vahel.
Siin siis meie uus reisi kava.
Malaysia
Indoneesia
Philipiinid
Hong Kong
London
Iirimaa
USA
ja loodetavasti Jaanipaevaks Eestisse ja sealt tagasi USAsse.(see ots jaab aga jalle lahtiseks ja ei taha midagi garanteerida)
Sorry lugejatele, kellel oli huvi naha Aust ja UM pilte. Peate ootama veel moned aastad enne kui me nendeni jouame.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home