Saturday, September 30, 2006

Happy Birthday to Inx!

Need on suurimad kyylnad tordil, mida ma olen eales synniaevaks saanud.


Synnipaeva tegevuseks oli meil 4 rattalise soidukiga liivamagedes 2,5 h. rallitamine. See oli lobusam kui ykski Ameerika magede soit. Alles mae servale joudes oli naha milline kukkumine sealt alla oli, kuid siis ei olnud enam muud voimalust kui tunnetada kohu kodinat ja tuult juustes.
Soovitan kuumalt koigile. (Hind - 400.- namibi dollarit. $1=7 namibia doltsi)

So for those keeping track, Ingrid celebrated her 27th birthday on Sunday, September 24th. It was a sleepy affair based out of the seaside Namibian village of Swakopmund (A.K.A. The Adrenaline Capitol of Africa). We kicked things off on Saturday with a leisurly scenic flight over the sand dunes, from which we proceeded to jump out of at 10,000 ft.


Paev enne synnat sai kaidud langevarjuga hyppamas. Jargnev enese yletamine, mida ma ei kahetse.
Lennuk oli nii vaike, et sinna ei mahtunudki rohkem kui lendur ja 5 inimest. Onneks votsin ma jalle eelneval ohtul ja tund aega enne ohku tousmist oma tableti sisse et mul paha ei hakkaks ja see andis mul voimaluse end ja kukkumist nautida.
Kui me olime joudnud 10 000 jala korgusele yhendasid meie kaaslendajad(opetajad) meid ploksuga enda kylge, sekund hiljem avati uks ja enne kui ma reageeridagi joudsin oli Adam lennukist kadunud.
Hetk hiljem rippusid mul jalad lennukist valjas, mida tugev tuul paremale rebis.
Mu reaktsioon oli rabada lennuki servast kinni, kuid mu juht selja taga pani mu kaed mu rinnale, nagu eelnevalt kokku lepitud ja ta kummardus ette, millega me kukerpallitades lennukist valja kukkusime umbes 145-215 km/h. TApselt ei tea, kuid kiirus oli nii suur, et mul oli raskusi hingamisega, kuid 10 sekundit hiljem, avanes langevari ja ylejaanud 5-6 min. olid fantast. Nyyd oli voimalik hingata, nautida vaadet ja isegi raakida vahe. (Minust tehti ka vaike video, mida on huvilistel kunagi voimalik vaadata). (Hind-1300.- Namibia doltsi). Hinnad on huvilistele kes lihtsalt tahavad asju ja tegevusi vorrelda voi endale plaanide tegemiseks.

After soaring like a bird, we rested that evening and spent the following afternoon (her actual birthday) Quadbiking around the Namib desert and along skeleton coast.

After that we headed back out into the desert in pursuit of more nowhere.

Sorry for the brief post, internet is hard to come by here in Botswana. More to come.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home